2013. január 31., csütörtök

12. Ártatlanság....

Sziasztok ! *-*  A 13.részt  5000 megtekintés és legalább 6 komi után hozom :) Puszi ^^ ! Jó olvasást  :)



-Harry ....-néztem rá kérdőn felvont szemöldökökkel. Arrébb csúsztam az épület szélén hogy a távolság meglegyen. De ő közelebb húzódott .
-Miért teszed ezt ? -kérdeztem feszülten . Hisz az előbb szemléltettem azt hogy milyen Hollywoodi történetbe való ez a történet és hogy ez ha bele gondolunk akkor vicces is .
-Nem .....nem tudom megmagyarázni miért.
-Figyelj Harry . -vettem mély levegőt. -Ha téged még emészt az az esős nap akkor szeretném tisztázni.
Nagyon jól esik a törődésed ,mert rég nem volt élményem ennyi szeretetben ,de tényleg és te meg adtad nekem azt amire szükségem volt. Egy "pofont" ahhoz hogy felálljak és egyszerűen tovább lépjek. De te mondtad emlékezz! Nem választhatlak el a  családodtól mert az a te életed . Akkor értsd meg hogy te sem szakíthatsz el a múltamtól ,mert az i én vagyok ,és nem szégyenlem . Mert egyetlen pillanatra nem voltam más, mindvégig önmagam voltam . És Harry te egy biztos pont vagy az életemben és egy új fejezet kezdődik veled érzem ,de nem mint szerelem hanem mint egy lelki társ egy barát, nem bírnám ki ha te is elhagynál mert ha most hagyjuk hogy az érzéseink kitörjenek. Akkor később nem leszünk egymás mellett mert nem bírnánk. Fontos vagy nekem ................
-Ahogy te is nekem ! Amy nem tudom mennyire ismersz az alapján amit eddig tudsz rólam ,mert mindent tudsz mi én lennék! De te egy olyan lány vagy aki más ,és nem bírom kiverni az érzést hogy ne legyek melletted minden perceben és ne várjak arra a pillanatra hogy megcsókolhassalak . Szét szakadok mert úgy érzem sosem felelek meg neked.
-Harry ne csináld ezt velem! Kérlek! Most olyan szép az életem , kérlek hagyj időt a dolgoknak ... Kérlek !
Felálltam és könnyeimmel küszködve rohantam ahogyan a lábam bírta . Nem bírtam tovább mellette lenni . Mert tudom hogy ez neki nagyon fáj és nem akarom őt szenvedni látni.
Kirontottam az épületből és leültem az út szélére.
1-2 perccel később*
Valakinek érzetem meleg közelségét . Harry mosolygott rajtam . A szemfesték szétfojt az arcomon, a sírástól.
-Min mosolyogsz ?-fordítottam el a fejem miközben a térdemre támaszkodva szipogtam .
-Mert látom hogy neked is szar ,már mint nem örülök neki. De ha te nem éreznél semmit akkor hidegen hagyna ez az egész . Ismerlek. És ezek a könnyek miket mos ejtettél hagynak bennem reményt és ez boldoggá tesz . 
-Jaj Harry...-töröltem le a könnyeim és mosolyogtam .
-És hogy tetszett London ?
-Egyszerűen mesés ! Köszönöm neked ......
-Mit ? -értetlenkedett
-Hogy életet leheltél belém ........
Percekig csak bámultuk egymást bambán . Mások ilyenkor már javában egymás karjai között olvadoztak volna , de mi mások vagyunk ,mint ahogyan Harry mondta . Mert nem csak én vagyok más , hanem ő is .
-Amy ..............
-Igen ? -értetlenkedtem ezúttal én
-Holnap is velem tartasz ?
-De holnap nyolcra .............
-Holnap szombat !
-Akkor valamit rosszul mondtak az irodában . Hát akkor szabad vagyok ! És mit tervezel ??
-A második küzdelmet.............
Nem értettem hogy mire gondol ,de kíváncsivá tett ................
Szorosan egymás mellett ballagtunk haza ,közben jókat nevettünk a tegnapon...............
Harry előhúzott egy képet amit akkor csinált rólam és még én sem láttam  ..
-Hát ez ??
-Ezt eltettem ,szerintem te sem láttad..
-Hát nem. De miért maradt ez nálad ?? Már mint miért hordod ezt magadnál ??
-Mert ezen olyan boldog vagy és ilyenkor a múltadra gondolok és felnézek rád mert mosolyogsz a súlyos veszteségek után is .
-Ne aggódj az életem miatt! Hidd el kihever egyszer ,vagy nem ! De ha minden az eszembe juttatod még te is akkor  nem könnyíted meg a dolgom ! -pöccentem be kissé
-Sajnálom , de ha jól láttam akkor a rólam készült képek is kint vannak a szobádban ...-húzta mosolyra száját miközben vissza csempészte zsebe mélyére a rólam készült képet .....
Amikor haza értünk a tipikus ajtó jelenetnek lehettünk tanúi....
A fiú kerekded szemekkel nézni a lán ajkát várva a csókra. A lány árván áll az ajtóban és mindent megtesz hogy ne nézzen a fiú szemébe mert akkor esélyt ad arra hogy a fiú megtegye azt amire már régen vár. .....
Nálunk ez mind meg volt csak az a rész nem amikor a TV-nézők megkönnyebbülnek hogy a film főszereplői most már tudják egymás érzéseit. Ellentétben a mi filmünk mai része egy öleléssel és egy sziá-val zárult .

* Másnap
Nem voltam tisztában azzal hogy Harry mikor gondolta a második küzdelmet. Így nyugodtan telt a reggelem 11:00-kor jött egy SMS Harrytől : Négyre légy kész !
Nyugis napomat egy késői reggelivel folytattam majd az egész napomat a TV-előtt gubbasztva töltöttem .
Valószínűleg elaludtam pár percre mert a reggelente szokásos Show-i nem úgy folytatódott ahogy lámpaoltás előtt abba maradt.
Két óra körül kénytelen voltam kikászálódni a nyugodt lelki állapotomból. Fel battyogtam a lépcsőn és neki estem a szekrényemnek .
Fogalmam sem volt hogy hová visz ,és hogy annak az alkalomnak milyen ruhát vegyek fel .
Végül úgy döntöttem hogy egy kényelmes viselet bárhová megfelel.
Végül is ez szerintem megfelel a akárhová . A fürdőszoba felé vettem az irányt . Majd megmostam a fogam és megcsináltam a hajamat .

Harry pontos volt így olyan négy óra körül levánszorogtam a lépcsőn és ő akkor szált ki a kocsijából . Tudom mert a lépcsőröl lejövet van egy hatalmas ablak ami az utcára néz.


Kinyitotta nekem az ajtót és már el is indultunk .
Nem sokat beszéltünk , de akárhányszor össze néztünk mosolygásra kényszerültünk.

Az út amelyen haladtunk egy távoli fasor vetett véget. Míg oda nem értünk kb olyan 4 repülő gépet véltem felszállni . Nem tudtam hová tenni .Persze voltak ötleteim .
 A kocsiból kiszállva hatalmas süvítést hallottam .Ami nem is volt meglepő mert egy gép pont akkor landolt.
-Harry figyelj mit is akarsz pontosan ?
-Azt mondtad hogy még sosem láttad Londont egy magasabb pontról . Ezt tegnap megtettük ez volt az első küzdelem mivel féltél. És azt is mondtad hogy még nem ültél repülő gépen . Na ez a második küzdelem amit ma fogunk leküzdeni.
-Jól átgondoltad te ezt ?? Mi van ha ....! Mivel én még nem ültem gépen bármi megtörténhet . Lehet hogy rókázok  egyet váratlanul. Vagy az is lehet hogy össze esek ,vagy nem tudom bármi megtörténhet !!
-Ettől olyan izgalmas !


Végül beadtam a derekam mert egyszer le kell küzdeni a félelmeket de a gépre felszállva nem voltam abban biztos hogy jól döntöttem .
Egy kedves nő a helyemre invitált. Mind ezzel semmi gond nem lett volna . Csak egy apró személyt véltem elveszni a hatalmas ülésben ......


7 megjegyzés:

  1. óó.de aranyos...:DD kövit kérlek gyors:DD ♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett:)) siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  3. Jó lett jöhet a kövi!! *-* :D

    VálaszTörlés
  4. nézz be: http://katara-harrylife.blogspot.hu/ remélem örülsz :DD

    VálaszTörlés
  5. Na szia:)
    Régen jártam itt, de most behoztam a lemaradásom. IMÁDOM!*-* Még mindig:D ..és tök jó, hogy Luxot is beleügyeskedted :3
    Harry annyira éééééédes C': ..még jobban beleszeretek..:'o
    Viszont a helyesírásra még mindig oda kéne figyelned, meg az elírásokra..:) Na meg a másik, hogy mik ezek a '.................' részek benne?:DD
    Kíváncsian várom a következőt, és igyekszem mostantól mindhez komizni. xx

    VálaszTörlés
  6. Amúgy, egy kis meglepi ;)
    http://skyhardlife-with1d.blogspot.hu/2013/02/dijak.html

    VálaszTörlés