2013. január 18., péntek

9 Újra kezdés ....

Sziasztok! Amikor megláttam hogy a nézettség 3000-re nőt rögtön kedvet kaptam az íráshoz . Köszönöm nektek! És megkaptam életem legelső díját amitől szintén fel voltam dobódva ..*-*
Kérek mindenkit aki elolvassa ezt hogy hagyjon egy komit ..xd   
Jó olvasást ! / Ha kérdezni akarjátok hogy mikor lesz új rész "mert már tapasztaltam" akkor inkább itt keressetek fel mint sem más oldalakon mert itt azonnal tudok válaszolni nektek ..:D 
Jó olvasást ;) 
Puszii!! 
xxxx Csilla 



Harry hirtelen felnézett és azt mondta ..............








Kikerekedett a szemem de tetszett az ötlet. Oké bele megyek ....
-Amy!-fogtunk kezet .
-Örülök hogy megismertelek. Ők itt a barátaim .-mutatott rájuk.
Én csak álltam velük szemben ,minden tekintett rám szegeződött . Na jó igazán megkedveltem őket, de a régi énemet még nem sikerült megölniük. Azt az énemet ami minden ellen van és csak a rosszat látja mindenkiben . "Ő" még bennem él !
-Nagy ölelés! -kiáltotta Lou miután mindenkivel ismét kezet fogtam.
Álltunk egy nagy körben és csak néztük egymást és mosolyogtunk. Tudom nekem is furcsa ! Olyan mint régen. Olyan jó és még is más !
-De ami történt nem felejtjük el ugye ? -mosolygott Harry
-Nem! Csak azt felejtsük el amikor találkoztunk meg a tegnapot . Ami kettőnk közt történt azt nem .
Ezek után elbúcsúztunk egymástól és El-el maradtam kettesben akivel egész tűrhetően töltöttük a nap további részét , aminek nagyon örültem .
A nap végén mindenki elindult haza aminek nagyon örültem mert kicsit elfáradtam . Majd mikor nyitottam volna a bejárati ajtót, nem találtam a kulcsomat.
-Basszus ! Ott hagytam az asztalomon.
Vissza indultam unottan.
Amikor odaértem meglepődötten fogadott a látvány . Harry állt az épülettel szemben és csak várt a kocsijának támaszkodva.
-Hali!-köszöntem neki de elcsuklott a hangom.
-Szia ! Hát te ?? Én meg azt hittem hogy még dolgozol . Csak megakartalak várni és haza vinni. -mosolygott
-Hát ez nem fog sikerülni mert én sem tudok bejutni a házamba. Itt hagytam a kulcsokat.
-Akkor menjünk be !
-Be van zárva.
-És ? Ez nem akadály.Gyere utánam .
Én naivan követtem őt . Megkerültük az épületet . És egy számomra sosem látott hátsó bejáratot fedeztem fel Harry -nek hála. De az ajtót egy lakattal zárták el.
-Hát itt soha nem  jutunk be .-sóhajtottam.
-Soha ne mondd hogy soha !-mosolygott
Elindult egy neki tetsző irányba és azt  mondta várjam meg.
1-2 perecel később *
-Gyere találtam egy nyitott ablakot ! Ott bemászunk.
Hát inkább mint hogy az utcán csövezzek.
Harry felemelt a nyakába én pedig /miután bemásztam/  bentről húztam fel őt . Csak egy kicsit volt furcsa a helyzet!
Elsétáltunk az irodáig amit szerencsére könnyen megtaláltunk.
Oda léptem az asztalomhoz majd beletettem a táskámba a kulcs csomómat .
-Mehetünk! -fordultam meg . De Harryt nem találtam sehol. Elhagytam!
Elindultam a keresésére de enyhe fényeket láttam a stúdióból. Gondoltam ő az hát elindultam a stúdió felé .
A vakuk fényét láttam a folyosóról.
-Hey gyere ide csinálok egy képet.
-Jaj Harry dehogy csinálsz gyere menjünk haza !
-Csak egy kép.
-Nem vagyok egy modell alkat.
-Elteszem emlékbe ,hogy "betörtünk ide"-röhögött -Te is csinálsz rólam ,így oké ?
-Na jó.-elhülyéskedtünk az időt a végén már nem is törődtem a kamerával csak egyszerűen jól éreztem magam.
Utólag persze megnéztük a képeket . Leültünk egymás mellé a földre és úgy néztük mekkora marhák is vagyunk.





Mint utólag láttam én nem is fotóztam le Harryt
-Na jó most én jövök !- vettem a kezembe a gépet 



A gép automatikusan kidobta a képeket ahogyan azok elkészültek így a Harryröl készült képeket én , a rólam készülteket pedig Harry vette magához.
-Na ez jó volt -nevettem.
Kimásztunk az ablakon nem sejtve hogy a kis éjszakai látogatásunkat rögzítette az épület kamerája......
Másnap boldogan ébredtem.
A képeket kitűztem a falamra .
Elvégeztem a reggeli teendőimet majd felöltöztem.
                                ****************
A munkahelyemre érve közölték velem hogy a főnököm hívat......................................

8 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett csak még mindig rövid áhh xdd várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  2. uuuh ez rohadtjóóó..köviiit..(:

    VálaszTörlés
  3. Hello!

    Sok dolgot szeretnék most neked mondani - illetve írni - és nem is tudom hol kezdjem. De mondjuk akkor innen kezdem: a részek sajnos nagyon rövidek. Egy és fél perc alatt elolvastam szinte az egész fejezetet DE ezt kárpótolja az, hogy nagyon tehetségesen írsz. Mint tudod (a Facebookról Liza J. S. vagyok - nem akarom leírni a teljes nevem) az összes létező blogodat olvasom de ez... Már í címéből éreztem, hogy jó lett és bátran kimondhatom, illetve leírhatom, hogy ez a legjobb blogod az összes közül. Egyszerűen szuper. Izgalmasak a részek, van mondanivalója, nem olyan, hogy "Reggel felkeltem. Fogat mostam. Felöltöztem. Elindultam otthonról. Dolgoztam. Hazaértem. Elaludtam". Egy élmény olvasni csak hát rövid. De ezt ne sértésnek vedd csak építő kritikának és vélemény kinyilvánításnak szántam nem pedig bántásnak. Sajnálom, hogy rég óta nem írtam kommentet de most meg próbálom bepótolni ezzel a jó hosszú kommentárral. Alapjában véve mindig jók a részek de ez az újrakezdéses dolog... szerény véleményem szerint ez az eddigi legjobb rész. Nem sablonos a történet és... Nem is tudom mi mást mondhatnék még. Imádom és siess a kövivel! Ja és szívből gratulálok a 3000 oldal megjelenítéshez. Igazán megérdemelted. Na ez voltam én, sok sikert a továbbiakhoz és ne várass minket sokáig a 10. résszel! :)

    Love, Lizzie Tommo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huhh..mit is mondjak ezután a hosszú monológ után ..*-* Tudom hogy nagyon rövidek amit nagyon sajnálok mer tényleg igyekszem hosszabban írni csak hát mostanában fáradt vagyok és így is örülök ha tudok nektek egy kicsit írni ...:)

      Törlés
  4. Áh szegény Amynek mit mondanak:DDD de az a légyeg h ez k*rva jó :DD és téjleg lehetnének hosszabak a részek:DD By: Ági♥

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is nagyon tehetséges vagy, de nem értem, miért írsz ilyen rövid részeket. Talán a suli miatt? Még 1 dolog: légy szíves nem a legjobb résznél abbahagyni!!! Imádom, az elképzelést, hogy egy nem éppen optimista lányt választottál főszereplőnek! :)
    (Facebookról: Nikolett E. a Bring Me to 1D-ből) xx Nic

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó rész lett imádom minnél hamarabb a kövit *-*

    VálaszTörlés
  7. egyszerűen zseniális :DD köviit! :DD

    VálaszTörlés