2013. január 23., szerda

10 My hero.....

 Na mivel kaptam visszajelzéseket a fejezetek hosszával kapcsolatosan most egy hosszabb részt hoztam nektek .:)

A munkahelyemre érve közölték velem hogy a főnököm hívat. Rossz előjel a tegnapi után. Lelkiekben fel voltam készülve a legrosszabbakra.
Beléptem az irodába majd intettek hogy üljek bele a fotelba és csak vártam . Feszült voltam attól amit mondani fog.
Hosszas csönd után sóhajtott egyet .Tudtam hogy most rá fog térni a tárgyra.
-Amy Amy Amy . Nem hittem volna hogy ez lesz belőle! Rengeteg tűz van benned ami jó pont volt nálam .-könyökölt fel az asztalon .-Csak tudod nem vagyunk mi egy olyan cég akik a leg alap felszereléssel vannak felszerelve! Lásd a kamera felvitelek mindent  bizonyítanak!  Láttam ugyan azt is hogy nem vittél el semmit de ez már betörés . Amy bűnt követtél el ráadásul egy sráccal. Akivel a stúdióban szórakoztatok! Ami ez nem játék. Mondj le erről a modell állásról . Nem tudok benned megbízni ezek után . Ki vagy rúgva .
E szavak hallatán legbelül ledöbbentem . Nem hiszem el ! Elrontottam a tervemet.
A tervet hogy megállok a lábamon és nem kell senkire sem támaszkodnom ahhoz hogy megéljek . Oké Amy  most haza megyünk hogy ismét össze zuhanhass. /Gondoltam magamba/
Egyszerűen felálltam az asztaltól é kisétáltam volna mikor....
-Amy ! Itt van ez a boríték ,fogd benne van a végkielégítésed. Ez elég lesz egy darabig.
-Köszönöm és sajnálom. -nyögtem ki. Majd távoztam .
Kétségbe esésemben előkaptam egy cetlit amin Harry száma volt /tudni illik tegnap este megadta a számát azzal a szöveggel kerítve hogy rám mindig számíthat/
Igen Harry Stylest ? Mindig ?? Na akkor szavadon foglak !  Nem vette fel de hagytam neki a rögzítőre üzenetet.
-Harry! Kirúgtak ,mindent rögzítettek a kamerák .Meg sem tudtam szólalni .Nem tudom mit tegyek .
Hazaérve kimerülten dőlltem az ágyra és csak vártam ....
Vártam egy hívásra egy üzenetre, egy jelre, valamire  ,valamire ami kimozdít ebből a világból . Azt hittem hogy minden simán fog menni ezentúl! Francokat! Elegem van abból hogy ez életem  kudarcok,csalódások sorozata!


Harry*
Egész nap az ágyban hevertem . Nem bírtam felkelni. Majd olyan fél kettő körül korgott a gyomrom ami felébresztett. Megnéztem a telefonom amin meghökkentem ,mivel a szokásosnál tovább aludtam.
Láttam hogy van egy hangüzenetem .
-Harry! Kirúgtak ,mindent rögzítettek a kamerák .Meg sem tudtam szólalni .Nem tudom mit tegyek .
Egyből megismertem a hangot . Amy hívott . Valószínűleg a tegnapi miatt de nem tudom pontosan .
Gyorsan felöltöztem belőttem a hajam és elindultam . Zsebre tettem a tegnap készült képeket is .
Feszülten rontottam be az irodába.
-Mit képzel maga ??! -Háborodott fel a "főnök".- Meg ismerem magát .....Maga a videóból ,tegnap este. Öm....Amyt kirúgtam . Nem tudom mire vélni amit tett.
-Na ide figyeljen! Amy csak haza akart menni . De itt felejtette a kulcsát,ez akkora probléma ? Csak otthon akart aludni! Sokat szenvedett már önök nélkül is!
Kivettem a zsebemből a képeket és az asztalra dobtam .
-Nézze meg ! Ő erre született! Tehetséges! Pedig csak hülyéskedtünk képzelje el ha bele éli magát! Tudom hogy nem kellett volna betörnünk ide , de értse meg nekem ő nagyon fontos és .........Gondolja át ! Tegye meg érte ! Ő egy jó ember . Csak a maguk fajták egy legapróbb rossz tettéért elítélik,pedig ha nem tudná most kezdett el élni,ne tiporja el az álmait kérem.
Mielőtt az ember egy szót is szólhatott volna kirohantam az épületből.
Jól kezdem a napot meg kell mondjam ! Még kómásan vitatkozom egy emberrel akihez "betörtünk" .

Amy*
Egész nap ki nem tettem a lábam a házból . Bentről néztem az utcán elhaladó embereket. Felesleges nap ez a mai . Kár volt felkelnem !
Legbelül már bele éltem magam hogy vissza térek a megszokott életemhez. Az unalmas ,hosszú napok a fárasztó szinte már idegesítő segítő kész emberek, az űr amit nem tölt be senki...................
Az életem nem ér semmit sem . Leültem a TV elé hátha van benne valami érdekes.
Hírek......hmm....nézzük mi történik a világban . Feszülten hallgattam végig a természet csapás által okozott csapásokat . A sok árva gyerek életét bemutató kis filmet.  A baleseteket.......
-2 ember vesztette életét egy súlyos karambolban amit a másik sávban haladó vezető okozott. A személy gépkocsi súlyosan tönkrement. A mentők már nem tudták megmenteni a szülőket. Igen ,egy gyermek szülei haltak meg. A figyelmetlen autós nem szenvedett súlyosabb sérülést de várhatóan egy időre elveszítheti jogosítványát vagy pénz bírságot kell fizetnie. A szülők gyermeke is az autóban ült a tragédia idején ,szerencsére neki semmi baja nem esett.........
Könnyek szöktek szemembe........
A múltam újra játszódik és egy szerencsétlen gyereknek kell átélnie azt amit nekem  . Már pedig ezt a nyomort nem lehet kibírni! De nekem cselekednem kell ,most ! 
Berontottam a szobámba és rendbe szedtem magam. Tanulnom kell a hibámból......
Elindultam a néhai munka helyemre kissé indulattal telve .





Berontottam az irodába és rátámaszkodtam az asztalra közben a volt főnökömre vetettem szúrós pillantásokat.
-Kérem engedje meg hogy elmondja.....
/félbe szakított/
-Ne mondjon semmit!
-Uram de én el akarom mondai önnek hogy....
-Nem , nem kell mondania semmit! Az előbb járt itt egy fiatal ember aki ha jól tudom az ön barátja és meg kell mondjam elég meggyőző volt. Ömm...az előbbit felejtse el kérem és szeretettel várom vissza önt hozzánk ,mint modell.
Nekem jött ki a szemem mint a búgócsigának. Tehát hogy kissé le voltam maradva és ,most már mondhatom hogy a főnököm szavai kissé meglepetten értek engem . 
-Ööömm..köszönöm ! És még is milyen fiatal ember ? -kérdeztem
-Aki ezeket a képeket készítette.-Vette elő a fiókjából a rólam készült képeket. -Akkor holnap várom nyolcra ahogy szokott kezdeni.
Elköszöntem majd meglepődve még is örömteli érzésekkel távoztam a munkahelyemről.
Miért tette ezt értem ? Hisz alig ismer. Na jó az életem nagy részét tudja ,hogy egy csődtömeg vagyok de akkor is ! De nem akarok semmit sem félre érteni a lényeg a lényeg hogy boldogabban élem az életem mióta ismerem .
Hazaérve hatalmas nyugalom vett körül ,nem voltam feszült . Nem éreztem semmit ami elronthatná a kedvem .
Az egész napom el telt azzal hogy olyan dolgokat teszek mint az "előző életemben"  .  Ok nélkül kifestettem magam és nagyon ügyeltem rá hogy szép legyek . Ami nálam különösen érdekes mert nem szeretem magamat festeni sőt ki nem állhatom . De a véleményem ezentúl sem változott. Én nem akarok egy olyan lány lenni akire azért figyelnek fel mert öt kiló festék van rajta ami már egyenesen undorító.
Szerintem azok a szépek akik nem félnek megmutatni kik is ők valójában és hogy egy mackó nadrágban is lehet valaki szép .
Este felé halk kopogás jött a bejárati ajtó felől . Mondhatni a fellegek közül ragadott vissza az életbe az e két-három koppintás az ajtónkon.
Lerohantam a rózsaszín ködfelhőből ami az emeleten volt . Ajtót nyitottam majd még boldogabb lettem a látványtól . Ez a nap érdekesnek bizonyult de a lényeg a lényeg hogy ez talán az új életem legszebb napja.
Mert az ajtóban álldögálló személy nem más mint aki képes volt engem elkapni amikor zuhanok..................



4 megjegyzés: