2013. február 9., szombat

2. és 3. díjjam ..*-*



Szabályok:
1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)



1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Csilla , Csillu

2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Sok van ...túl sok..:$ De van egy kedvencem amin mostanában kezdtem el hallgatni.....és imádom . Beletettem a blogba is hogy olvasás közben hallgassátok. A2. szám az : Coldplay -Fix you 

3. Félsz a sötétben?
Nem xd

4. Szerelmes vagy valakibe?
Nem..

5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Életem legelső telefonját kaptam . Éppen mamámék voltunk ,mögöttem ült papám aki tárcsázta az új számomat. Én pedig hogy azt hidjék hogy olyan keresett személy vagyok már az éppen akkor kapott telefonommal azt mondtam " Ki a franc hív  már megint" Nos papa volt az ...:$ Lehet nem túl ciki de nekem 5 évesen az ...xd

6. Gondolatban öltél már meg valakit?
  Többszöris ..../Ugyanazt a személyt ...*w*

7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Nem tudom nekem ugyan olyan mint a többi nap...xD

8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Mindenkinek van.

9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Miért tartanám cikinek ??..xd

10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Igazából nem tudom ,de amikor anyát kérdeztem azt mondta "Mindíg erős voltam és ilyen kis apróságokért nem sírtam " Beleértve a szurit . Persze még amikor tényleg tényleg kicsi voltam akkor valószínű

11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Irány London . Na meg persze álmom válna  valóra ha találkoznék a fiúkkal és az én álmom nem egy olyan hogy én ülök köröttük mint a tejbe tök és csak álmélkodok .Hanem nagyon jó közeli  barátok lennénk
12. Szoktál álmodozni?
Ki nem ?

13. Járnál Chace Crawforddal?
Ööö...ő ki is ??

14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
2 :) Egy fiú, egy lány. Márk, Liza

15. Adni vagy kapni jobb?
Adni, majd kapni :D

16. Titkom:
Azért titok, hogy ne írjam le nem?! :D

17. Bakancslista: 
Valaki valami formában felfedez és tetszik neki az aki vagyok és lát bennem valamit ami az embereknek tetszik.
Eljutni egy csodás szigetre .
Londonban családot alapítani.
Találkozni az 1D-vel :)





Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!


1. Directioner vagyok.
2.Balmazújvároson élek
3.Sok barátom van akikben megbízom ..
4.Ennek hála könnyen barátkozom
5. Kedvenc színem a türkiz.
6.Nekem is ,mint a blogomban lévő karakternek,fontos ahogyan kinézek .
7.Van egy kutyám
8.Van egy öcsém ..: Bence
9.Szeretek olvasni de valahogy könyveket nem ..inkább blogokat ..xd
10.Az utóbbi időben rengeteget változtam ami sokaknak nem tetszik.
11.Utálom magamat úgy ahogy vagyok .

11 kérdés:
Mi ösztönzött az írásra ? 
Miért olvasod a blogomat ? Mármint hogy mi tetszik benne ? 
Kedvenc énekes ?
Kedvenc dal ? 
Milyen embert tartasz arra alkalmasnak akiben feltétlen megbízol , 
Kedvenc blogod ? 
Milyen telefonod van ? 
Hány éves vagy ?
Van kedvenc idézeted ? 
Kedvenc filmed? 
Rend mániás vagy ?

1. Olvasod a blogomat?-  Az egyiket
2. Facebook vagy Twitter?- Face
3. Mióta blogolsz?- 2012-óta
4. Mi inspirál az íráshoz?- Hogy feszegessem a határaimat
5. Milyen telefonos van?- Samsung Galaxy Ace
6. Mennyire lételemed a zene?- Alapvető dolog az életemben
7. Melyik a kedvenc bromance-d? C:- Larry
8. Szereted a Little Mix-et?- Nagyon is
9. Mit változtatnál meg magadon?- A kinézetemet.
10. Mi leszel, ha nagy leszel?:)- Nem tudom ...:/
11. Ha egy napra valaki bőrébe bújhatnál ki lenne az és miért? -Kate von D .Mert tetszik az élete és Tetszik benne hogy olyan független másoktól.:D

Akiknek tovább adom MINDKÉT díjat:
Bea 
Liza
Kriszti 
Medy 

1 megjegyzés:

  1. gratula.kérhetnék tőled olyan hogy leírnád a véleményed a blogomról?
    ha igen itt a link: http://agirlslifewithharry.blogpot.hu

    VálaszTörlés