2013. február 10., vasárnap

13 . Baby .....

Egy kedves nő a helyemre invitált. Mind ezzel semmi gond nem lett volna . Csak egy apró személyt véltem elveszni a hatalmas ülésben ....
 -Ömm..elnézést kisasszony itt van egy baba! -emeltem meg a hangom amikor láttam hogy a kedves nő mit sem törődve csapja be az ajtót maga mögött.
Erre a kis csöppség megijedt és könnyei patakokban folytak .
-Jaj  ne félj ,nem neked mondtam hanem annak a rossz néninek. -vettem a karjaimba és a kis fejét a vállamra támasztva adtam a fejére egy puszit.
Megnyugodott. De nem csak ő hanem én is ami ha belegondolunk furcsa az én életemben . Olyan jó baba illata volt. Kezemben az aprósággal leültünk a fotelba és vártuk a felszállást. Közben "ismerkedtünk" .
Magammal szembe fordítottam és elkezdtem neki hülyéskedni hogy ne legyek neki annyira idegen . Egészen össze barátkoztunk .
Halk lépteket hallottam a bejárat felől de nem foglalkoztam vele,gondoltam valami alkalmazott .Én csak tovább játszottam a babával. Nem igazán tudom hogy mi kell az ilyen kis babáknak de maradtam annál amit nekem csináltak.
-Na hol a baba ? Itt a baba -vettem el hirtelen a kezem a szemeim elől. Annyira boldog volt hogy felkacagott és tapsikolt a kezeivel. De velem szemben ült már ekkor Harry is aki érdeklődve figyelte minden tettem . Kezében egy cumisüveggel és azzal a nagy táskával amiben az anyák a pelenkát és hasonló dolgokat hordoznak a kicsik számára.  Kiköpött apa figura jelent meg előttem ,de be kell valljam jól áll neki.
-Ja bocsi én ...én csak...-tettem a kezébe a gyereket és visszaültem a helyemre.-Csak feltámadt bennem az anyai ösztön .-röhögtem el a végét. Nem tudtam hogy Harry-nek van gyereke,de jó most megtudni,mint később.
Nem sokkal később elkezdődött a felszállás.  Előtte minden biztonsági teendőt közöltek velünk majd mintha olyan megszokott lenne repültünk.
Láthatóan remegtem mert Harry át ült a mellettem lévő székbe és megfogta a kezem. Így ültünk egymás mellett és néztük ahogy csöppség játszik.
Amikor már teljesen felszálltunk Harry a fülembe súgta.
-Nézz ki az ablakon.
A látvány amit egészen odáig nem mertem nézni meseszép volt . Láttam én már ilyet az más kérdés hogy filmekben ,nem pedig élőben . De nem igazán vagyok mind azzal tisztában hogy Harry-nek mik a szándékai. Mert itt ülünk egy mint már mondtam egy mesebeli történet kellős közepén ,és kéz a kézben nézzük a tájat és a babát. Komolyan olyan volt mint amikor a kis család leutazik nyárra a nagyiék. A szülők kézen fogva nézik  gyereküket és csodálkoznak azon hogy milyen hamar megnőnek.
Idegesített ez a gondolat,hogy Harry csak egy anya figurát akar a gyerekének.
De bele gondoltam abba is hogy . Mi van ha ???. De nem volt ötletem mi van ha ? Folyton csak ezen járt az agyam . Fel sem tűnt hogy közben hogy több ezer méter magas vagyunk és hogy nem szorongok e-miatt .

Majd belegondoltam az elmúlt időkbe . Mióta belecsöppent az életembe . És találtam egy okot. Mert mi van ha csak egy barát kell neki ?
Ringattam magam a tudatban hogy minden a legnagyobb rendben van .
Majd kinéztem az ablakon ahol a repülő szárnyán mozgást véltem felfedezni egy ponton. Egyre sűrűbben , Bepánikoltam! Felpattantam a székből felvettem a mentő mellényt és idegesen rágtam a körmömet miközben minden baleset esetén fontos dolgot ledobtam a földre. Az orvosi táskától a nyugtatóig minden a földön volt.
A hatalmas csörömpölésre bejött a hölgy és csatlakozott Harry-hez aki meghökkenve nézte a kirohanásomat.
-Kérem nyugodjon meg minden a legnagyobb rendben van !
-De a szárny ! Nézze ott ! Látja hogy milyen furcsán mozog.
-Ez természetes hölgyem . Ennek így kell működnie.
Így álltam a kupac közepén mint egy rendes hülye. Harry meg csak  röhögött .
-Ne már ! Ne röhögj tényleg megijedtem ! Honnan tudtam volna ? -böktem oldalba.
Dühösen beleültem a fotelomba és a kezemet össze kulcsolva néztem Harry-re
-Ne haragudj ,csak ...-röhögött ismét.
-Hahaha!
-Csak ahogy láttam az arcodon hogy alig kapsz levegőt abban a hatalmas mellényben és hogy közben lábujjhegyen pipiskedve dobálsz szét mindent . Nem nyújtottál minden napi látványt .
-Na jó tényleg kikészültem . De akkor is.

Nem utaztunk túl sokáig tovább. A repülő téren megköszöntem ezt az élményt Harry-nek egy BARÁTI ölelés keretében.

Amikor bementünk a reptér épületébe. Ismerős személyt véltem felfedezni magam előtt. Zayn volt az aki futtában köszönt és kikapta Harry kezéből a babát.
-Jaj mekkorát nőttél te ! Lux....mint egy kész hölgyemény! -járkált vele fel alá
Majd négy lány vette őket körül.
A szöszi megcsókolta Zaynt majd babusgatta Lux-ozt ha jól vettem ki a szavaiból.
Pár lépést tette felénk majd oda szólt Harrynek ,de persze én is hallottam .
-Harry, csak nem egy újabb kijelölt?
Kijelölt?
Ekkor minden tiszta lett bennem . Tényleg csak egy anyát akar a kölyöknek ! Nem hiszem el ez egy csapda volt !
-Kijelölt?! Harry én ebbe nem megyek bele! Én nem lszek ennek a gyereknek az annya .
-Senki nem kért meg arra hogy légy !
-De egész úton úgy viselkedtél.
-Lux nem is az én gyerekem!
Kivörösödtem és ordítottam volna ha nem lettek volna ott annyian.....





6 megjegyzés:

  1. Első komment *büszkefej :DF Nagyon jó, már várom a kövi részt, hogy Amy miket fog szegény Harry fejéhez vágni! Csak így tovább!!! Pusz: O xx

    VálaszTörlés
  2. Háhá ciki :""D nagyon tetszik :o nem újdonság^^ hamarhamar:D

    VálaszTörlés
  3. juj Lux *-* nagyon jó lett jöhet is a kövi :D xd :))) Jó ég mi lesz ebből :D /jó értelemben/

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett*_* siess a kövivel! :DD

    VálaszTörlés
  5. Hat jokat nevettem az tuti:-D
    Orulok, hogy a Little Mix is belekerult a tortenetbe, mert eddig meg nem olvastam LM-es blogot:33
    Varom a kovetkezot*-*

    VálaszTörlés